Yoko script alchemky – update

Nedávno jsem publikoval nový script na alchemku pro Yoko. Při tvorbě jsem vycházel z předpokladu, že ten kdo to dělal, udělá stejný název lektvaru v menu jako na lahvičce. To určitě… Jenže to bychom nesměli být na DP, kdy pokud se něco dělá složitě, tak to ještě neznamená, že se to nemůže pokazit a že se to pro jistotu neudělá ještě složitěji. Ano, bylo to přesně tak jsem se bál. Netuším, kdo měl přeskriptování alchemky  na starosti, ale s názvem lektvarů se trefil jen asi tak v půlce případů. Takže v předchozí verzi nefunguje například míchání GS, TR, healingů, jedů a co nejhorší, ani světla. Vydávám tedy novější verzi, kde je provedena oprava názvu lektvaru ve stylu pokud je název takový, v menu bude nejspíš makový. Zde je tedy skript: alchemka2.1.sc .

Další příjemná změna je ta, že už není třeba zároveň vybírat reg a skript ví jeho typ i množství.

A tady je ta prasárna, jak jsem musel provádět korekci názvů lektvarů:

#oprava
if JmenoLektvaru == 'Total Mana Refresh Potion' then
JmenoLektvaru = 'Total Mana Refresh'
RegG = '0x0F87'
RegC = '0x0000'
RegM = 6
endif
#oprava
if JmenoLektvaru == 'Mana Refresh Potion' then
JmenoLektvaru = 'Mana Refresh'
RegG = '0x0F87'
RegC = '0x0000'
RegM = 3
endif
#oprava
if JmenoLektvaru == 'Greater Strength Potion' then
JmenoLektvaru = 'Greater Strength'
RegG = '0x0F86'
RegC = '0x0000'
RegM = 6
endif
#oprava
if JmenoLektvaru == 'Greater Heal Potion' then
JmenoLektvaru = 'Greater Heal'
RegG = '0x0F85'
RegC = '0x0000'
RegM = 7
endif
#oprava
if JmenoLektvaru == 'Greater Cure Potion' then
JmenoLektvaru = 'Greater Cure'
RegG = '0x0F84'
RegC = '0x0000'
RegM = 6
endif
#oprava
if JmenoLektvaru == 'Total Refresh potion' then
JmenoLektvaru = 'Total Refresh'
RegG = '0x0F7A'
RegC = '0x0000'
RegM = 5
endif
if JmenoLektvaru == 'Shrink' then
JmenoLektvaru = 'Shrink'
RegG = '0x0F78'
RegC = '0x0000'
RegM = 3
endif
#oprava
if JmenoLektvaru == 'Deadly Poison potion' then
JmenoLektvaru = 'Deadly Poison'
RegG = '0x0F88'
RegC = '0x0000'
RegM = 10
endif
#ok
if JmenoLektvaru == 'Invisibility' then
JmenoLektvaru = 'Invisibility'
RegG = '0x0F8E'
RegC = '0x0000'
RegM = 6
endif
#ok
if JmenoLektvaru == 'Lava Bomb' then
JmenoLektvaru = 'Lava Bomb'
RegG = '0x0F88'
RegC = '0x0000'
RegM = 6
endif
#oprava
if JmenoLektvaru == 'Nightsight Potion' then
JmenoLektvaru = 'Nightsight'
RegG = '0x0F8D'
RegC = '0x0000'
RegM = 2
endif
#oprava
if JmenoLektvaru == 'Greater Agility potion' then
JmenoLektvaru = 'Greater Agility'
RegG = '0x0F7B'
RegC = '0x0000'
RegM = 3
endif
#oprava
if JmenoLektvaru == 'Agility potion' then
JmenoLektvaru = 'Agility Potion'
RegG = '0x0F7B'
RegC = '0x0000'
RegM = 2
endif
#ok
if JmenoLektvaru == 'Cure Potion' then
JmenoLektvaru = 'Cure Potion'
RegG = '0x0F84'
RegC = '0x0000'
RegM = 3
endif
#ok
if JmenoLektvaru == 'Heal Potion' then
JmenoLektvaru = 'Heal Potion'
RegG = '0x0F85'
RegC = '0x0000'
RegM = 3
endif
#oprava
if JmenoLektvaru == 'Greater Explosion potion' then
JmenoLektvaru = 'Greater Explosion'
RegG = '0x0F8C'
RegC = '0x0000'
RegM = 6
endif
#oprava
if JmenoLektvaru == 'Greater Poison potion' then
JmenoLektvaru = 'Greater Poison'
RegG = '0x0F88'
RegC = '0x0000'
RegM = 7
endif
#oprava
if JmenoLektvaru == 'Lesser Poison potion' then
JmenoLektvaru = 'Lesser Poison'
RegG = '0x0F88'
RegC = '0x0000'
RegM = 2
endif
#oprava
if JmenoLektvaru == 'Poison potion' then
JmenoLektvaru = 'Poison Potion'
RegG = '0x0F88'
RegC = '0x0000'
RegM = 4
endif
#ok
if JmenoLektvaru == 'Lesser Explosion potion' then
JmenoLektvaru = 'Lesser Explosion potion'
RegG = '0x0F8C'
RegC = '0x0000'
RegM = 2
endif
#ok
if JmenoLektvaru == 'Explosion potion' then
JmenoLektvaru = 'Explosion potion'
RegG = '0x0F8C'
RegC = '0x0000'
RegM = 3
endif
#ok
if JmenoLektvaru == 'Hallucination' then
JmenoLektvaru = 'Hallucination'
RegG = '0x0F8E'
RegC = '0x0000'
RegM = 6
endif
#ok
if JmenoLektvaru == 'Lesser Heal Potion' then
JmenoLektvaru = 'Lesser Heal Potion'
RegG = '0x0F85'
RegC = '0x0000'
RegM = 2
endif
if JmenoLektvaru == 'Lesser Cure Potion' then
JmenoLektvaru = 'Lesser Cure Potion'
RegG = '0x0F84'
RegC = '0x0000'
RegM = 2
endif
#oprava
if JmenoLektvaru == 'Refresh potion' then
JmenoLektvaru = 'Refresh Potion'
RegG = '0x0F7A'
RegC = '0x0000'
RegM = 3
endif
#ok
if JmenoLektvaru == 'Strength Potion' then
JmenoLektvaru = 'Strength Potion'
RegG = '0x0F86'
RegC = '0x0000'
RegM = 3
endif

Poznámka #opraveno znamná, že někde je navíc nebo naopak chybí slovo “potion”, “Potion”, případně je zaměněno “potion a “Potion”(…) Enjoy a veselé míchání!

Příspěvek byl publikován v rubrice Novinky. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.